Till starsidan

Öppna förskolan

Öppna förskolan är för barn mellan 1 och 5 år
och deras föräldrar som inte arbetar eller studerar.
Föräldrarna är där tillsammans med sina barn.
Det finns personal.
Det är gratis.

Öppna förskolan är öppen
onsdagar och torsdagar mellan klockan 10 och 13.
 
Babycafé
Föräldrar med barn från 0 till 1 år kan komma på Babycafé.
Det är gratis och det finns ingen personal.
Babycafé är öppet torsdagar mellan klockan 14 och 16.

Öppen förskola och Babycafé finns
i Familjecentrums lokaler på Järnvägsgatan 27
i Forshaga.


Sidan uppdaterad:
2011-11-01 09.59
Postadress: Box 93,  667 22 Forshaga  Besöksadress: Storgatan 52, Forshaga  Telefon: 054 - 17 20 00  Fax: 054 - 87 34 61   
E-post: kommun@forshaga.se
Till intranätet