Till starsidan

Kommunstyrelsen

Kommunfullmäktige väljer vilka personer
som ska arbeta i kommunstyrelsen.
11 personer arbetar i kommunstyrelsen.
De kallas ledamöter.  

Nedan finns en länk till en lista
med alla kommunstyrelsens ledamöter.
Klicka på namnet så kan du skicka e-post till ledamoten.

Efter namnet står en bokstav
som säger vilket parti personen tillhör.
(S) är socialdemokraterna
(V) är vänsterpartiet
(MP) är miljöpartiet
(M) är moderaterna
(C) är centerpartiet
(FP) är folkpartiet
(KD) är kristdemokraterna
(SD) är sverigedemokraterna

Namn, e-post och telefonnummer till politikerna i kommunstyrelsen (informationen ligger utanför lättlästa sidor. Stäng sidan för att komma tillbaka)öppnas i nytt fönster

Sidan uppdaterad:
2011-11-01 09.53
Postadress: Box 93,  667 22 Forshaga  Besöksadress: Storgatan 52, Forshaga  Telefon: 054 - 17 20 00  Fax: 054 - 87 34 61   
E-post: kommun@forshaga.se
Till intranätet