Till starsidan
startsida

Räddningstjänsten

Räddningstjänsten arbetar åt kommunen.
De släcker bränder och hjälper till vid stora olyckor.
I Forshaga kommun finns 2 brandstationer,
en i Deje och en i Forshaga.
Brandmännen ska kunna lämna stationen inom fem minuter
när något händer.

Du ringer SOS Alarm
på telefonnummer 112

Vi finns på Rinmansgatan 1 i Deje
och på Framgårdsvägen 4 i Forshaga.
Telefonnummer till stationerna: 054-29 70 00
E-post skickar du till
raddningstjansten@karlstad.se

Kårchefen i Deje heter Hans-Eric Englund.
Kårchefen i Forshaga heter Mattias Andersson.

Sidan uppdaterad:
2012-03-27 13.38
Postadress: Box 93,  667 22 Forshaga  Besöksadress: Storgatan 52, Forshaga  Telefon: 054 - 17 20 00  Fax: 054 - 87 34 61   
E-post: kommun@forshaga.se
Till intranätet