Till starsidan
startsida

Kulturhus

I Kulturhuset i Deje finns något för alla.
Här finns bland annat bibliotek och fritidsgård.
Vi har pysselkvällar, familjedagar, författarbesök,
konstutställningar, teater, dans och film.
Här finns föreningar, studieförbund och mycket mer.

Kulturhuset har öppet:
Måndagar från klockan 15 till 19.
Tisdagar från klockan 10 till 14.
Torsdagar från klockan 10 till 14.
Fredagar från klockan 17 till 23.30.

Lördagar och söndagar är det stängt.

Kulturhuset har sommarstängt från 15 juni till 12 augusti.

Telefonnummer till Kulturhuset är 0552- 446 60


Informationsägare: Lena Gustavsson kultur- och fritidschef
Sidan uppdaterad:
2012-05-16 12.10
Postadress: Box 93,  667 22 Forshaga  Besöksadress: Storgatan 52, Forshaga  Telefon: 054 - 17 20 00  Fax: 054 - 87 34 61   
E-post: kommun@forshaga.se
Till intranätet