Till starsidan
startsida

Här finns återvinningsstationer och återvinningscentral

Återvinningsstationer  
finns i Olsäter,
två i Deje och två i Forshaga.
I Forshaga finns också en station för glas vid Ica/Konsum.

Återvinningscentralen
ligger utanför Deje på vägen mot Mölnbacka.
Den heter Katrinebergs återvinningscentral.

Det är öppet måndagar och tisdagar
mellan klockan 7.30 och 15.30
På onsdagar och torsdagar är det öppet
mellan klockan 10 och 19.
På fredagar är det öppet mellan klockan 10.30 och 15.30.
På lördagar är det öppet mellan klockan 10 och 15.

På återvinningscentralen finns personal
som kan tala om för dig
var du ska slänga ditt avfall.

Informationsägare: Sven-Erik Heggen driftchef gator och park
Sidan uppdaterad:
2011-11-02 13.26
Postadress: Box 93,  667 22 Forshaga  Besöksadress: Storgatan 52, Forshaga  Telefon: 054 - 17 20 00  Fax: 054 - 87 34 61   
E-post: kommun@forshaga.se
Till intranätet