Till starsidan

Anhörigföreningen

Anhörigföreningen vill ge stöd till anhöriga
som vårdar sjuka personer
eller personer med funktionsnedsättning.
Vi hjälper anhöriga att tala med politiker.
Vi hjälper anhöriga att samarbeta med personal.
Vi samarbetar med Anhörigcentrum.

Vill du veta mer kan du tala med vår ordförande
Lisbet Fredriksson på telefonnummer 054-87 11 08.

Du kan skicka e-post till föreningen
anhorigforshaga@hotmail.com

Vill du bli medlem kostar det 100 kronor varje år.
Du sätter in pengarna på Nordea, plusgiro 226315-0.
Skriv ditt namn och adress på räkningen.

Sidan uppdaterad:
2010-06-11 11.40
Postadress: Box 93,  667 22 Forshaga  Besöksadress: Storgatan 52, Forshaga  Telefon: 054 - 17 20 00  Fax: 054 - 87 34 61   
E-post: kommun@forshaga.se
Till intranätet