Till starsidan
Close
Till starsidan

Hjälpmeny

Till starsidan

Hjälpmeny

2019-09-16
Asfaltering
Med början måndag 16 september asfalterar vi vissa gator, gång- och cykelvägar i Forshaga och Deje. Under arbetet kan det vara problem med framkomlighet. Följ skyltning och ta det försiktigt.
Länk

Kommun och politik

I vår kommun bor ungefär 11 500 personer.
Många människor i vår kommun
bor i villa i områdena Olsäter, Deje och Forshaga
Andra i kommunen bor på landet.
Alla bor vi nära Klarälvens vatten.

Forshaga kommun har nära till staden och landet.
Det finns många bussar som kör till många platser
och det tar 15 minuter att köra med bil
till närmaste flygplats.

Här finns många mindre företag
som arbetar med olika varor och tjänster.  

Det här gör kommunen

Vi styr i kommunen

Dela denna information:

Tipsa en kompis

Sidan uppdaterad: 2019-08-13