Till starsidan
Close
Till starsidan

Hjälpmeny

Till starsidan

Hjälpmeny

2019-11-12
Du behöver inte längre koka vattnet
Vi har nu fått svar på alla vattenprover. Vattnet är tjänligt och du behöver inte längre koka vattnet. Vi behöver fortfarande hjälpas åt att spara på vattnet.
Länk

Öppettider och kontakt

Kommunhusets öppettider 2019

Måndag-torsdag   klockan 08-16
Fredag                 klockan 08-15    
Lunchstängt         klockan 12-13

Ändrade öppettider

4 januari, dag före trettondag jul
öppet klockan 8-12

18 april, skärtorsdag
öppet klockan 8-12

30 april, valborgsmässoafton
öppet klockan 9-12

29 maj, dag före Kristi himmelsfärdsdag
öppet klockan 8-12

31 maj 
öppet klockan 8-12

20 juni, dag före midsommarafton
öppet klockan 8-12 

1 november, dag före alla helgons dag
öppet klockan 8-12

23 december, dag före julafton
öppet klockan 8-12

30 december, dag före nyårsafton
öppet klockan 8-12

 

Kontakta Forshaga kommun

Om du vill kontakta Forshaga kommun
kan du göra det på olika sätt.

Telefonnummer

Du kan ringa till Forshaga kommun.
Telefonnumret är 054-17 20 00. Då kommer du till växeln.
Personalen i växeln ser till att du får prata med rätt person.

E-post

Du kan skicka e-post till Forshaga kommun.
Då skickar du e-post till kommun@forshaga.se

Besök

Du kan besöka kommunkontoret i Forshaga kommun.

Vi har öppet måndagar till torsdagar
mellan klockan 8 och 12 och mellan klockan 13 och 16.
Vi har öppet på fredagar
mellan klockan 8 och 12 och mellan klockan 13 och 15.

Adressen till kommunkontoret är Storgatan 52 i Forshaga.

Webb

Felanmälan (informationen ligger utanför lättlästa sidor. Stäng sidan för att komma tillbaka)öppnas i nytt fönster

 

Synpunkten (informationen ligger utanför lättlästa sidor. Stäng sidan för att komma tillbaka)öppnas i nytt fönster

Dela denna information:

Tipsa en kompis

Sidan uppdaterad: 2019-08-14