Öppettider och kontakt
Kommunhusets öppettider (kontaktcenter)
Måndag-torsdag klockan 08-16
Fredag klockan 08-15
Lunchstängt klockan 12-13
Kontakta Forshaga kommun
Om du vill kontakta Forshaga kommun
kan du göra det på olika sätt.
Telefonnummer
Du kan ringa till Forshaga kommun.
Telefonnumret är 054-17 20 00. Då kommer du till kontaktcenter.
Personalen i kontaktcenter ser till att du får prata med rätt person.
E-post
Du kan skicka e-post till Forshaga kommun.
Då skickar du e-post till kommun@forshaga.se
Besök
Du kan besöka kommunkontoret i Forshaga kommun.
Vi har öppet måndagar till torsdagar
mellan klockan 8 och 12 och mellan klockan 13 och 16.
Vi har öppet på fredagar
mellan klockan 8 och 12 och mellan klockan 13 och 15.
Adressen till kommunkontoret är Storgatan 52 i Forshaga.
Webb
Sidan uppdaterad:




Skriv ut