Till starsidan
Close
Till starsidan

Hjälpmeny

Till starsidan

Hjälpmeny

Öppettider och kontakt

Kommunhusets öppettider

Måndag-torsdag   klockan 08-16
Fredag                 klockan 08-15    
Lunchstängt         klockan 12-13

 

Kontakta Forshaga kommun

Om du vill kontakta Forshaga kommun
kan du göra det på olika sätt.

Telefonnummer

Du kan ringa till Forshaga kommun.
Telefonnumret är 054-17 20 00. Då kommer du till växeln.
Personalen i växeln ser till att du får prata med rätt person.

E-post

Du kan skicka e-post till Forshaga kommun.
Då skickar du e-post till kommun@forshaga.se

Besök

Du kan besöka kommunkontoret i Forshaga kommun.

Vi har öppet måndagar till torsdagar
mellan klockan 8 och 12 och mellan klockan 13 och 16.
Vi har öppet på fredagar
mellan klockan 8 och 12 och mellan klockan 13 och 15.

Adressen till kommunkontoret är Storgatan 52 i Forshaga.

Webb

Felanmälan (informationen ligger utanför lättlästa sidor. Stäng sidan för att komma tillbaka)öppnas i nytt fönster

 

Synpunkten (informationen ligger utanför lättlästa sidor. Stäng sidan för att komma tillbaka)öppnas i nytt fönster

Dela denna information:

Tipsa en kompis

Sidan uppdaterad: